Home » Voedinsschema vrouwen

Lets get started! 

Eerst even een kleeein beetje uitleg.

Op mijn website hebben mannen en vrouwen een ander voedingsschema, dit heeft te maken met de lichaamsbouw, het metabolisme, spieren etc. Vrouwen hebben over het algemeen minder vet en minder spieren, vrouwen verbanden hierdoor minder en hebben dus ook minder nodig.

Wat ik heel belangrijk vind is dat je bewust word van wat voeding met je doet. Wil je afvallen? Begin NOOIT aan een crashdieet, weet dat plaatselijke vet verbranding onmogelijk is en dat je ontbijtjes NOOIT moet overslaan, onthoud dat je een 'dieet' vol moet houden en je dit niet volhoud om elke dag op wortels te knagen.., weinig eten is slecht voor je.. Je lichaam komt in spaarstand en veroorzaakt allerlei gezondheid klachten plus het gevreesde 'jo-jo'effect. Ook ben ik persoonlijk ben ik geen voorstander van koolhydraat arm, koolhydraten heb je nodig voor energie.. Mensen zijn bang voor koolhydraten omdat het 'dik makers' zijn, maar er word ze niet verteld dat er dus ook 'goede' koolhydraten zijn.. langzame koolhydraten zoals bijv havermout, een lekker banaantje of een heerlijke salade met quinoa , dit vind je in mijn voedingsschema. Sport je veel geef je lichaam dan net wat extra.. en kies voor Voedingsschema Sport. Wil je gewoon op gewicht blijven, maar wel gezond eten zodat je lekker in je vel zit kies voor Voedingsschema Lekker Gezond. Wil je wat overtollige kilotjes kwijt kies voor Voedingsschema Afvallen. Lactose of gluten intolerant? Ik mijn schema zitten lekkere/gezonde alternatieven.

 

Mijn schema's bevatten boodschappen lijstjes, week menu, tips & tricks, goede en slechte producten en heerlijk gezonde recepten. Bekijk eerst mijn 1 dag schema voorbeeld menu en raadpleeg u arts indien nodig voor het volgen van welk dieet dan ook.